תוכניות אימון_b.jpg

תוכניות אימון מתחילים ומתקדמים

  תכנית חזרה לכושר #1  KICK START

 
תכנית החזרה לכושר KICK START בנויה מ- 10 אימוני HIIT בעצימות מתגברת ועבודה על כל הגוף.
משך התכנית: 20 יום.
 
אז מה אתם צריכים לעשות ?
כל יום נבצע אימון אחד של 5 דק' וביום למחרת נמשיך לאימון הבא הקשה יותר .
והכי כייף, אם הרגשת שבא לך עוד- תוכלי  לעשות שני אימונים אחד אחר השני וללא הגבלה.
אם היום שלך עמוס ויש לך עוד מלא מטלות כבר עדיף שתוותרי על האימון, נכון ? טעות!
לאימונים קצרים יתרונות רבים ואת/ה אפילו יכול/ה להזיע בהם הרבה יותר ממה שחשבת.
מחקרים מראים כי נשים וגברים שביצעו אימונים קצרים של מספר דקות ביום הראו –
ירידה במשקל לעומת חוסר פעילות
עליה במסת השריר
ירידה בצורך לאכילה מוגזמת.
 
 

 מעלים הילוך  #2 NEXT FIT CHALLANGE

כשיש רצון יש דרך!
תכנית האימונים NEXT FIT CHALLANGE משלבת אימונים מאתגרים של 25-35 דקות לצד תוכנית התזונה המותאמת מבית EATGOOD בניצוחה של הגר שפר.
משך התכנית: 60 ימים 
והיא כוללת גם את תוכנית ה KICK START במתנה למקרה שיבוא לך להוסיף עוד אימון קצר אם היה לך יום מטורף ופיספסת!
אז מה אתם צריכים לעשות ?
ביצוע של 3-4 אימונים שבועיים ממגוון אימוני התכנית.
ביניהם TOTAL BODY, HIIT, KICKBOX, CARDIO ואימוני FOCUS ממוקדים לאיזורי הבטן,ליבה (CORE),ירכיים.
בשילוב הקפדה על תפריט תזונה אישי המותאם למטרה ותמיכה עם נציג מקצועי בצ'אט לכל שאלה .

הילה 0523029786/ רעות 0525445635

אריה דיסנצ'יק 9 , ת"א.

בית רביבים קומה מינוס 1

  • Instagram
  • Facebook

© כל הזכויות שמורות לNext Fitness

עיצוב: sivandesigns.com | בניה: Wix Monster